Home Forums
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Te koop, ik zoek
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Lonely Christmas

Lonely Christmas 8 maanden, 1 week geleden #1

Er is veel gebeurd in het afgelopen jaar.....
Heb geen zin om de feestdagen in mijn eentje te zijn, ben jij ook alleen en zoek je wat gezelligheid.... misschien een beetje liefde???
Vraag Lottie mss kunnen we samen wat gezelligheid vinden

Re: Lonely Christmas 8 maanden, 1 week geleden #2

Willeke is bereikbaar via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Re: Lonely Christmas 8 maanden, 1 week geleden #3

Lieve Petra, dank voor je 'telefoontje' wist niet hoe jouw situatie precies was. Kom gezellig naar onze X-mas party op 21 dec. er zijn meerdere mensen die alleen zijn. Het zou zo maar kunnen dat je dan iemand ontmoet en op de 28ste. SAMEN naar onze NEW-YEAR-PARTY komt om samen het nieuwe jaar in te gaan!
Er zijn hier in de afgelopen jaren best wel mooie relaties ontstaan die nog steeds SAMEN GELUKKIG zijn; dus DOEN!
Je kunt me ALTIJD bellen, we Love You

0dreamscometrue1C_2019-07-30.jpg

Re: Lonely Christmas 8 maanden, 1 week geleden #4

Hallo Petra idd lang niet meer gezien. Ik hoor het nog wel wat er allemaal gebeurd is. Klinkt niet fijn, maar het gemis van een geliefde herken ikzelf heel erg goed. Als je steun zoekt kun je altijd bij onze steun en toeverlaat onze Lottie terecht zij kent jou al vele jaren en ik weet zeker dat je altijd bij ons Fantasia welkom bent. Heel veel sterkte lieverd en tot gauw
0Kiss-Glitters-50_2019-12-06.gif

Re: Lonely Christmas 8 maanden, 1 week geleden #5

Ik ben niet alleen maar toch vaak eenzaam

Re: Lonely Christmas 8 maanden geleden #6

NIEMAND HOEFT ALLEEN TE ZIJN MET DE FEESTDAGEN
Kom ook gezellig naar FANTASIA voor een DIKKE KNUF

smart20187jan283.jpg

Re: Lonely Christmas 8 maanden geleden #7

Bij Fantasia is iedereen die anderen met respect behandelt hartelijk welkom

0-0CARDWELKOM00.jpg

Re: Lonely Christmas 8 maanden geleden #8

HappyNewyear-1_2019-12-12.jpg

De laatste parties van 2019
KOM GEZELLIG MEEDOEN

Re: Lonely Christmas 7 maanden, 2 weken geleden #9

Lieve Charming, Petra,

heel herkenbaar, vaak is het "that's life" maar goed is om te weten dat je bij Fantasia, Willeke en bij mij altijd een luisterend oor treft.

Groet

Mrs.Tranny Ann
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
  • Pagina:
  • 1
Copyright © 2020 fantasia society. Alle rechten voorbehouden.
Naar boven