Home Forums
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Te koop, ik zoek
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Bezint eer je Begint

Bezint eer je Begint 6 jaren, 9 maanden geleden #1

• Lottie
Lieve allemaal, Sinds enige jaren zijn we nu bezig met onze Society. Het Forum is wat later (ruim 3 jaar geleden) op veler verzoek "in het leven geroepen". Zoals ieder kan zien wordt er regelmatig door onze leden en bezoekers van alles-en-nog-wat geschreven en soms met mooie foto's en afbeeldingen gesiert...
Tot heel veel plezier van zeer velen. Al deze bijdragen worden spontaan door ieder gedaan en uit vrije wil. Er is niemand die vraagt of zegt dat je dit moet doen. Het bijdragen of schrijven op het Forum is snel gedaan, maar het weghalen is een heel ander verhaal. Ik heb nu kort achter elkaar 2x het dringende verzoek gehad van "bezoekers" om "alles weg te halen" wat er geschreven is inclusief foto's enz. enz. Dit is enorm veel werk en ik kan en wil dit alleen bij hoge uitzondering nog doen!
Dus BEZIN vóór je BEGINT.
Laast bewerkt: 5 jaren, 6 maanden geleden door .

Re: Bezint eer je Begint 6 jaren, 9 maanden geleden #2

• Lottie
Commentaar hierop is welkom, maar ik haal het NIET MEER WEG!!!
We zijn volwassen mensen en GEEN KLEUTERKLAS.
Laast bewerkt: 6 jaren, 9 maanden geleden door .

Re: Bezint eer je Begint 6 jaren, 9 maanden geleden #3

• Lottie
Dank voor de leuke mailtjes! Indien gewenst, mag het ook op het Forum hoor
Het is nu ineens NIET zo dat er wat veranderd is.
Iedereen een hele fijne dag gewenst en we hopen je weer te zien op onze PARTY a.s. zaterdag!
Laast bewerkt: 5 jaren, 8 maanden geleden door .

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 8 maanden geleden #4

• Lottie
00FSFamily01.jpg

Het nieuwe jaar 2015 komt snel naderbij, nog even en het is zover!
2014 is dan verleden tijd; voor ieder van ons zullen er in 2014 momenten van vreugde geweest zijn, maar ook momenten van intens verdriet. Sommigen zullen dierbaren hebben verloren, maar ook nieuwe mensen hebben leren kennen.... Dat is nu eenmaal het "leven"......
Wij hopen dat 2015 een jaar mag worden waarin RESPECT weer betekenis mag krijgen; zodat conflicten kunnen worden opgelost in vrede.
Al de jaren dat wij met FANTASIA bezig zijn, hebben we zeer velen mogen helpen die door anderen niet (meer) geaccepteerd werden om hun geaardheid en deze mensen zijn bij FANTASIA altijd hartelijk WELKOM geweest!

DAT ZAL OOK IN HET NIEUWE JAAR ZO ZIJN!

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 8 maanden geleden #5

0Kiss-Glitters-50.gif

Ja lieve Lottie, ook in het nieuwe jaar zal ik klaar staan om je te helpen waar ik kan! FANTASIA 4 EVER love you xxx.

4EVER-1.jpg
;)Leef je dromen

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #6

Oh wat erg......
Ik had een staatslot gekocht en de trekking was gisteren.
Jammer ik had GEEN prijs.
Ik ga nu dan maar mijn geld terug vragen.

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #7

hallo Xandra haha, ikkie had wel lekker prijs, niet de Jackpot maar toch. Kunnen we lekker van eten met het kerstdiner bij Lottie in Hoensbroek. Hoorde dat jij er ook weer bent. Wordt dus heel gezelig!
;)Leef je dromen

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #8

ik vraag altijd staatslot met garantie en heb nog niet eens gekeken
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #9

Eh..... ja, Kinky Jany dus jij had wel prijs.
Kunnen we lekker van eten schrijf je.
JA dan laten we DAT maar doen van dat geld von jou.
JAZEKER ben ik er dan ook. SMULLEN.......

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #10

• Lottie
haha gesmuld hebben we zeker!
Op deze laatste dagen van dit "oude" jaar, wil ik toch nog graag even aandacht vragen voor deze Topic. Ons Forum mag zich verheugen in een grote interesse van de bezoekers van onze website! We hadden in het afgelopen jaar meer dan een half MILJOEN 'hits', en daar zijn we best heel trots op!

Ook het aantal mensen dat zich op onze site 'geregistreerd' hebben (zo'n 3.000 mensen) en dus kunnen reageren, berichten plaatsen en foto's e.d. is best wel veel voor een kleinschalige Society als de onze. Niemand vraagt je hier iets te plaatsen dit doet men dus uit vrije wil en wij zijn niet aansprakelijk te stellen; wel kijken we of er geen dingen of foto's geplaatst worden die niet kunnen: deze worden zonder opgaaf van reden weggehaald en de betreffende persoon wordt dan "geblokt". Dat zal ook in 2015 het geval zijn!

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #11

Goed idee deze topic Lottie!

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #12

Vind ik ook Michelle! HAPPY NEWYEAR xxx.
;)Leef je dromen

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 7 maanden geleden #13

Happy New Year
Bijlagen:
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Laast bewerkt: 5 jaren, 7 maanden geleden door JolindaTV.

Re: Bezint eer je Begint 5 jaren, 6 maanden geleden #14

• Lottie
Toch weer even aandacht voor deze Topic!

Re: Bezint eer je Begint 2 jaren, 6 maanden geleden #15

Re: Bezint eer je Begint 5 maanden, 3 weken geleden #16

Nog even activeren!

Re: Bezint eer je Begint 5 maanden, 3 weken geleden #17

Dat is meer dan 6 jaar geleden..... blijven die aan de gang

Re: Bezint eer je Begint 5 maanden geleden #18

Al jaren sta jij voor iedereen klaar Lottie. Forget about these losers.
We love you
  • Pagina:
  • 1
Copyright © 2020 fantasia society. Alle rechten voorbehouden.
Naar boven