Home Forums
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
FUN * leuke dingetjes * - - links naar of zelf gemaakt/geupload - - tekst / afbeelding / video

Onderwerp: TenTavond bij Fantasia

TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #1

01LiveurLife.jpg

Goede morgen of beter gezegd middag. Gisteren een geweldige avond gehad met veel nieuwe vriendinnen leren kennen. Allemaal mooie Ladies als Nessje, Lobke en Tanja onder de begeleidong van haar "Gestelijke Vader Mijnheer Pastoor" haha. Geweldig Herr Generaal lieve Holger. De dames van Sisteract en José, Roos, Madelon, Denise, Kim, Hennie, Lorena, Suzy en natuurlijk onze vaste vriendinnen en vrienden als Jolinda en Joan en niet te vergeten onze Gents Bert en Bert, Jos en iedereen heel erg bedankt voor de fantastische avond. Ik hoop jullie allemaal weer te zien bij FANTASIA. Een hele fijne zondag, Priscilla.

4EVER-2.jpg

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #2

haha ja Priscilla het is een super avond geweest, want op Facebook staan al de mooiste foto's van de meisjes. Hele fijne en positieve reacties:
Kim Meers
1 februari om 13:03
Ik heb me super geamuseerd ook leuke zusjes tegen gekomen maar zeker voor herhaling vatbaar xxx

Madelon Drieland
1 februari om 12:52
Geslaagd zeker hoor of was het slagen??? hmmmm..... moet ik de volgende keer maar beter opletten denk ik

Stuur jij de foto's ook even naar iedereen door?
Nog een hele fijne zondag en tot van de week.

Denise Tvs
1 februari om 4:20
Bedankt voor de hartelijke welkom. Heb het super naar mijn zin gehad. Xxx
;)Leef je dromen
Laast bewerkt: 5 jaren geleden door Hanelore.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #3

• Lottie
4EVER-1.jpg

Hallo allemaal, ja het was idd een SUPER GEZELLIGE avond. Bedankt voor jullie komst! De foto's komen eraan; maar wil eerst graag ieders toestemming om ze te plaatsen. Dus laat even weten of jij het OK geeft.
Hele fijne zondag allemaal!

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #4

Géén probleem hoor, mag iedereen weten hoeveel plezier er bij jou te beleven valt

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #5

• Lottie
Hey Madelon, hartelijk dank voor je lieve woorden, ja het was SUPER GEZELLIG en wij waren blij dat jullie gekomen zijn! Wensen nog een hele fijne avond en tot spoedig ziens bij FANTASIA!

VOND JE DE FOTO'S MOOI? Ik plaats er alvast een paar.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #6

• Lottie
TenT31-01_0665.jpg

Hey Madelon, hartelijk dank voor je lieve woorden, ja het was SUPER GEZELLIG en wij waren blij dat jullie gekomen zijn! Wensen nog een hele fijne avond en tot spoedig ziens bij FANTASIA!

TenT31-01_0688.jpg

VOND JE DE FOTO'S MOOI? Ik plaats er alvast een paar.

TenT31-01_0657.jpg

Bijlage TenT31-01_0684.jpg niet gevonden

Laast bewerkt: 5 jaren geleden door .

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #7

• Bert Foxtrot
TenT31-01_0660.jpg

GOEIE MORGE.... een heerlijk weekend gehad met een fantastische t en t avond. Ik heb weer veel nieuwe vriendinnen leren kennen en heb me geweldig geamuseerd met al die mooie meiden.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #8

Was weer ( van ouds druk ) super leuk en weer veel nieuwe contacten en hot ( nog leuker dan de foto,s weergeven )
( Die er niet was heeft echt wat gemist )
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Laast bewerkt: 5 jaren geleden door JolindaTV.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #9

• Bert Foxtrot
TenT31-01_0658.jpg

Ja lieve Jolinda het was ook werkelijk super ik miste maar een heel lief persoon die ook van Gothic houdt.... ik hoop dat ze zondag komt op de verjaardag van paps haar naam rijmt hierop juist ja Babs

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #10

nu zondag??

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #11

hey Lottie,

heb je een foto gestuurd.

vond het mega en iedereen die er niet geweest is...... jammer dan, weer een mooie avond gemist.
voor mij een perfecte allereerste avond in het openbaar en nog steeds geen spijt ervan. smile nog steeds dat het gewoon opvalt op het werk hihihiiii

hartelijk dank voor de gastvrijheid.

Groetjes Madelon

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #12

• Lottie
Hey lieve Madelon, ja dankie lieverd wij vonden het allen heel fijn dat jij er was; en heel knap van jou! Je zag er dan ook uit om op-te-vreten... haha. We hopen je weer gauw hier te zien bij FANTASIA! Tot spoedig lieverd

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #13

Mevr. Bert Foxtrot je moet dan wel ook gotic kleren aan en zwarte nagels en haren in kort alles zwart
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Laast bewerkt: 5 jaren geleden door JolindaTV.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #14

Hoi lieverds,
Wat een geweldige avond was het. Het hartelijke welkom, het opmaken en kleden door Cilla, het samenzijn en het kennismaken met vele nieuwe Ladies. Daarna nog evaluatie en groepsgesprek met diepgaande inhoud, soms emotioneel maar ook met een lach, kortom geweldig geslaagd. Dank allemaal dat jullie er waren en hopelijk tot snel. Dikke knuffels en xxxxxx van Joan.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #15

• Jos
  • Afwezig
  • Nu, Woensdagmiddag ook weer aanwezig.
Evaluatie en groepsgesprek, met diepgaande inhoud?? Emotioneel?
Nou dat moet dan wel ver in de nacht zijn geweest?
Eh........ heb ik wat gemist?
Laast bewerkt: 5 jaren geleden door Jos.

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #16

Zeker ( ook lager en vroeger )

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #17

Ja ik heb het al gehoord Jolinda 7 uur sta ik op in plaats van naar huis te gaan

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #18

Had Lottie nog ontbijt gemaakt met de wereldbekende eitjes speciaal? hihi
;)Leef je dromen

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #19

die eitjes moeten blijven hangen zowel de kleine als de grote

Re: TenTavond bij Fantasia 5 jaren geleden #20

Ik heb het vernomen, heb wat gemist..... Volgende keer mis ik het niet hoor. Je hebt gelijk Jolinda gewoon doen!
Copyright © 2020 fantasia society. Alle rechten voorbehouden.
Naar boven