Home Forums
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
FUN * leuke dingetjes * - - links naar of zelf gemaakt/geupload - - tekst / afbeelding / video

Onderwerp: TenT avond

TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #1

Het Was weer gezelig op de TenT Avond weer paar oude vriendinnen gezien en bij gepraat
voor mij was dat weer paar jaar geleden dat ik geweest was ik heb wel gemist ook nog oud slaafje gezien en paar leuke nieuwe mensen getroffen ook andere vrouw die ook de operatie heeft gedaan 4 jaar geleden in belgie zag goed uit jammer dat weing gedanst is dat mis wel maar ik moet even rustig aan doen want ik heb wel gemerkt zo lang zitten dat nog even moet laten verder was leuke geslaagde avond compliment aan de kok die weer alles goed verzorgt had Nu eerst herstellen dan kan weer gaan iedereen een fijne dag en lady's geniet er van word rokjes weer volgende week
knuffel Gina

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #2

Was leuk je te leren kennen
jammer dat ik laat op de avond pas kwam binnen gelopen
Laast bewerkt: 5 jaren, 2 maanden geleden door .

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #3

Peggy741-2015.jpg

Hey Gina je ziet er supergoed uit.
Vond het leuk jou weer eens te ontmoeten.
En dar geld natuurlijk voor iedereen die gisteravond aanwezig waren
denk goed na,....niks duurt eeuwig

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #4

• Lottie
Ja het was weer SUPER GEZELLIE Dank allen die weer gekomen zijn graag tot de volgende keer! Liefs van Lottie xxx

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #5

he peggy ik vond ook leuk je weer te zien je ziet nog altijd goed uit ben jaloers op je figuur hoe doe je dat toch gr gina

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #6

hoi Tanja vond ook leuk om je te leren kennen ik hoop dat nog leuke avond heb gehad ik wel maar het lang zitten heb ik wel gevoelt nu eerst herstellen
en misschien de volgende keer wat meer tijd
gr Gina

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #7

• Bert Foxtrot
ik vond het erg leuk om al de nieuwe mensen te leren kennen wat een fijne vrienden het was heel gezellg tot een volgende keer.

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #8

Hoe kan het nu gezellig zijn geweest als ik er niet was
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #9

• Lottie
NewFriends-16_2015-06-01.jpg

haha Jolinda ondanks dat we je gemist hebben was het HEEL gezellig hoor! Maar jij was niet de enige die dit gemist heeft! Jij hebt je in elk geval nog netjes (en tijdig) afgemeld...... en dat kunnen we (spijtig genoeg) niet van iedereen zeggen..... sommige mensen laten dan helemaal NIETS van zich horen!
En dat is (op z'n zachts gezegd) niet helemaal 'netjes'.... toch? We zien je beslist weer gauw.

Het was heel fijn om weer tal van "oude vrienden" hier te hebben mogen begroeten! Ook weer enkele "nieuwe" mensen die voor het eerst bij FANTASIA eens kwamen 'neuzen'.... haha!
Bedankt voor jullie komst lieve Alicia, W.... die zelfs met een mooie nieuwe "look" huiswaarts keerde en Twan het was bijzonder fijn dat jullie er waren! Tot een volgende keer!

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #10

Hallo lieve Lottie, je bent toch niet boos op mij? Ik was heel graag gekomen maar heb je toch tijdig bericht gestuurd ivm verjardag van moeder. Ik kom deze week nog bij je langs. Love you xxxxxxxxxxx
Fijn dat het weer gezellig druk was!

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #11

• Lottie
Nee lieverd! Ik ben echt niet boos op JOU hoor!! Jij hebt keurig netjes (zoals altijd) een bericht gestuurd; dus..... Dank je daarvoor

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #12

FANTALEGS012.jpg

Liefste Lottie, ik begrijp heel goed dat jij je daaraan stoort, maar dat is ook "onze T-wereld"....... wie de pumps past...
;)Leef je dromen

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #13

• TG Helena
  • Afwezig
  • Geniet van het leven je leeft nu!
Wij hebben er ook van genoten hoor. Heerlijk om zovele oude bekenden weer eens te zien en uitgebreid bij te kunnen kletsen. We komen zeker weer eens buurten. Alicia en Helena
Zoek niets! Vindt alles mijn levensmotto.

Ik sta open voor nieuwe contacten en vriendschappen.

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #14

Buurten
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #15

• Lottie
Nog een lief berichtje ontvangen welk we graag met jullie delen:

Hallo Lottie
Ik wil je nog bedanken voor de gastvrijheid afgelopen zaterdag. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Eerlijk gezegd heb ik buiten nog wel getwijfeld of ik naar binnen zou gaan maar ben blij dat ik het wel gedaan heb. Fantastisch dat iemand mij heeft op gemaakt en er een mooie pruik beschikbaar was.

Ik heb me erg thuis en op mijn gemak gevoeld. Zeker met Peggy heb ik die avond leuk contact gehad. Er zijn die avond ook foto's gemaakt. Ik weet niet of het mogelijk is om een foto van mijzelf te kunnen ontvangen, het zou erg welkom zijn.

Graag had ik alle aanwezigen bedankt via het forum op jullie site maar aangezien ik geen profiel heb gaat dat niet.

bij deze heel graag gedaan en tot ziens bij FANTASIA xxx

Re: TenT avond 5 jaren, 2 maanden geleden #16

• Bert Foxtrot
dinsdagmiddag is het inloop tot dan

Re: TenT avond 5 jaren, 1 maand geleden #17

Hallo Bert alles goed met je Ik zie je weer spoedig xxx.

Re: TenT avond 5 jaren, 1 maand geleden #18

• Lottie
27-06-2015TT.jpg

TOT STRAKKIES ALLEMAAL

Re: TenT avond 5 jaren, 1 maand geleden #19

• Lottie
0Kiss-Glitters-50.gif

Hey hallo Doorien (en allemaal) dank voor je lieve spontane reactie:
Hoi lottie. Bedankt voor de hele mooie avond. Het was super gezellig en heel ontspannend. Bedanktttttt. Doorien
We hopen je weer gauw te zien bij FANTASIA!

Re: TenT avond 5 jaren, 1 maand geleden #20

kan je niet bereiken!!!!!!
Copyright © 2020 fantasia society. Alle rechten voorbehouden.
Naar boven