Te koop, ik zoek
Bye bye robynne
- Tranny Ann
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 300
02 dec 2022 11:57 #3108
door Tranny Ann
Beantwoord door Tranny Ann in topic Bye bye robynne
ha ha ha, nee hoor, je blijft komen Robynne
Met vriendelijke groet
Mrs.Tranny Ann
Met vriendelijke groet
Mrs.Tranny Ann
De volgende gebruiker (s) zei dank u: robynne
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- robynne
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 325
02 dec 2022 10:42 #3107
door robynne
Beantwoord door robynne in topic Bye bye robynne
Hi Nina, leuk dat je je kandidaat stelt om poetsvrouwtje bij Fantasia te worden! Tips.....slecht luisteren , goed bukken als je onder de banken zuigt en op tijd je (stofzuiger)zak leegmaken!!
- NINA
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 456
30 nov 2022 16:18 #3101
door NINA
Beantwoord door NINA in topic Bye bye robynne
De volgende gebruiker (s) zei dank u: robynne
- robynne
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
30 nov 2022 15:36 #3100
door robynne
Lieve meisjes,
Mijn voormalige “viskoffer” met goede kleding en lingerie etc staat inmiddels in de kleedruimte van Fantasia. Mocht er iets van je gading tussen zitten ,neem het gerust. Ik vertrouw erop dat je het spaarvarkentje gepast voedt. Veel plezier allemaal; ik kom af en toe nog wel een bakkie doen . Ik mis jullie nu al.....
Mijn voormalige “viskoffer” met goede kleding en lingerie etc staat inmiddels in de kleedruimte van Fantasia. Mocht er iets van je gading tussen zitten ,neem het gerust. Ik vertrouw erop dat je het spaarvarkentje gepast voedt. Veel plezier allemaal; ik kom af en toe nog wel een bakkie doen . Ik mis jullie nu al.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NINA
- Tranny Ann
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 300
23 nov 2022 13:37 #3071
door Tranny Ann
Beantwoord door Tranny Ann in topic Bye bye robynne
Ach wat jammer Robynne,
natuurlijk zal ik je en velen met mij jou missen..
Jouw heerlijke onbevangenheid en sympathieke voorkomen hebben mij altijd een deugd gedaan.
Maar ik weet zeker, op een gegeven moment gaat het toch weer beginnen te kriebelen en kom jij op bezoek om weer van de bijzondere sfeer aldaar te proeven.
Ik zie er naar uit!
Met vriendelijke groet
Mrs.Tranny Ann
natuurlijk zal ik je en velen met mij jou missen..
Jouw heerlijke onbevangenheid en sympathieke voorkomen hebben mij altijd een deugd gedaan.
Maar ik weet zeker, op een gegeven moment gaat het toch weer beginnen te kriebelen en kom jij op bezoek om weer van de bijzondere sfeer aldaar te proeven.
Ik zie er naar uit!
Met vriendelijke groet
Mrs.Tranny Ann
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, robynne, Charming, NINA
- robynne
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
23 nov 2022 10:36 #3070
door robynne
En nog een paar omdat er Max 4 foto’s kunnen worden toegevoegd
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Charming
- robynne
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
23 nov 2022 10:34 #3069
door robynne
Bye bye robynne werd gestart door robynne
Lieve mensen, met veel plezier ben ik altijd naar Fantasia gegaan om mijn alterego te kunnen zijn.Helaas beginnen de ongemakken die bij mijn leeftijd schijnen te horen toe te nemen waarbij vooral mijn heup de boosdoener is. Daarenboven voel ik mij steeds ongemakkelijker door het bezit van mijn “viskoffer” die ik altijd zorgvuldig buiten bereik van mijn huisgenote dien te houden omdat zij nu en inde toekomst daar geen weet van mag hebben. Daar komt dan nog bovenop dat ik alleen doordeweeks overdag naar Fantasia kan gaan en helaas ben ik vaak de enige ondanks een aantal toezeggingen. Dit alles heeft mij doen besluiten “robynne” achter mij te laten hoewel ik weet dat er altijd iets blijft kriebelen.........
Mijn spulletjes bestaande uit een zwart ritsjurkje, een rood rokje en een zwarte blouse, 2 setjes lingerie, twee pruiken en een stuk of zes panteis, jaretelpanties, upholds en wat snuisterijen stel ik voor de liefhebbers beschikbaar tegen een vrije bijdrage in het spaarvarkentje van Fantasia. Zie bijgevoegde foto’s. Van de inhoud van mijn “viskoffer”
Mijn spulletjes bestaande uit een zwart ritsjurkje, een rood rokje en een zwarte blouse, 2 setjes lingerie, twee pruiken en een stuk of zes panteis, jaretelpanties, upholds en wat snuisterijen stel ik voor de liefhebbers beschikbaar tegen een vrije bijdrage in het spaarvarkentje van Fantasia. Zie bijgevoegde foto’s. Van de inhoud van mijn “viskoffer”
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Charming, NINA