Vereniging voor Travestie / Transgenders / LHBTI- community

× Te koop, ik zoek

LIEVE VRIENDEN

12 okt 2024 10:19 - 14 okt 2024 19:14 #5980 door Hanelore
Beantwoord door Hanelore in topic LIEVE VRIENDEN
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Babette, Polleke, robynne, Cleopatra, Charming, Marabella, Bonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2024 08:56 - 14 okt 2024 19:15 #5979 door Lottie
Beantwoord door Lottie in topic LIEVE VRIENDEN
Dank voor de vele mooie berichtjes en belletjes van allen; hartverwarmende berichtjes.
Hoop jullie te zien op de Parties die ons resten.
Groetjes uit Hoensbroek van LOTTIE & FRIENDS /Charles
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, robynne, Cleopatra, Charming, Marabella, Bonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2024 16:52 #5977 door Laurette
Beantwoord door Laurette in topic LIEVE VRIENDEN
Lieve Lottie,

Ik heb je nog niet mogen ontmoeten, maar heb uit de vele positieve bijdrages hier en alle reacties begrepen dat we je op meer dan een manier zullen gaan missen, ook al is dat gelukkig niet meteen.

Veel succes en wijsheid toegewenst met het vinden van een 'waardige' opvolger.
Naar ik begrijp gaat het niet zal meevallen om je liefelijke schoenen te vullen.

Ik ga nu echt proberen om Fantasia te bezoeken, om je tenminste een keer in levende lijve te mogen ontmoeten.

Veel liefs en voor nu een virtuele knuffel,

Laurette

Laurette Larue
Lesbian CD
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, Cleopatra, Charming, Lottie, Marabella, Bonnie, Moni

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2024 07:45 #5976 door Marabella
Beantwoord door Marabella in topic LIEVE VRIENDEN
Beste Lottie/Charles!Allereerst hartelijk dank voor het bestaan ​​van Fantasia en dat ik daar de afgelopen jaren prachtige uren heb mogen doorbrengen. Natuurlijk begrijp ik je beslissing volkomen. Naarmate u ouder wordt en uw gezondheid niet meer zo goed is, moet u stoppen voordat het te laat is. Maar ik vind het knap dat je op zoek bent naar een opvolger en Fantasia niet meteen sluit. Laten we samen hopen dat u een geweldige, waardige opvolger vindt en dat u zelf mooie jaren tegemoet gaat.
Met vriendelijke groet,
Marabella

Prinses Marabella
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, Cleopatra, Charming, Lottie, Bonnie, Moni, Laurette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2024 19:15 #5975 door robynne
Beantwoord door robynne in topic LIEVE VRIENDEN
Respect Lottie / Charles voor je besluit ( het zat er aan te komen)! Ik heb me altijd heel veilig gevoeld bij jou.Ik zit in dezelfde leeftijdscategorie dus voortzetting Fantasia door mij is niet realistisch ook gezien mijn thuissituatie. Ik hoop van harte dat je iemand vindt om jouw levensdroom voort te zetten, De vraag is er zeker maar vindt maar eens iemand met dezelfde bevlogenheid.
Heel veel liefs, robynne
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, Charming, Lottie, Marabella, Bonnie, Moni, Laurette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2024 16:45 #5974 door Babette
Beantwoord door Babette in topic LIEVE VRIENDEN
Ach mijn lieve Lottie / Charles denk aan jou
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, robynne, Cleopatra, Charming, Lottie, Marabella, NINA, Bonnie, Moni, Laurette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2024 16:11 #5971 door Cleopatra
Beantwoord door Cleopatra in topic LIEVE VRIENDEN
Wat zou ik graag jouw kindje overnemen Charles, je kent mijn situatie Love you!
al die jaren in mooie liefdevolle en veilige sfeer bij jou
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, robynne, Lottie, NINA, Bonnie, Moni, Michaela, Laurette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2024 13:10 #5970 door Petra
Beantwoord door Petra in topic LIEVE VRIENDEN
Ik had het al aan je gemerkt, ook al probeer jij altijd alles weg te lachen met jouw gulle lach....
Ik weet dat je niet van drama houdt maar ik wens je toch nog een mooie tijd na Fantasia.
Als mijn persoonlijke situatie anders was had je een zeer bevlogen opvolger gevonden in mij.
Ik zal jou nooit vergeten lieve vriend Jij bent en bijzonder mens and I love you!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, robynne, Cleopatra, Lottie, Marabella, NINA, Bonnie, Moni, Michaela en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2024 12:38 #5968 door Charming
Beantwoord door Charming in topic LIEVE VRIENDEN
Lieve Lottie ik hoop dat jouw opvolgster met even veel liefde en hartstocht voort zet.
Jij bent altijd voor ons een echte kanjer geweest. Dank je voor al je goede zorgen.
Love You xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, Petra, robynne, Cleopatra, Lottie, Marabella, NINA, Bonnie, Moni en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2024 11:00 #5967 door Lottie
LIEVE VRIENDEN werd gestart door Lottie

Hey hey lieve vrienden van Fantasia
Ik heb jullie wat te vertellen….ik ben de laatste tijd wat aan het sukkelen met
mijn gezondheid, mede gezien mijn leeftijd.
De dingen die voorheen zo vanzelfsprekend waren gaan steeds moeizamer en niet meer
zoals het zou moeten. Ik heb daarom een besluit genomen om een goede opvolging te zoeken om “mijn kindje” Fantasia voort te zetten. Ik doe dit met pijn in mijn hart en hoop dat jullie mijn besluit zullen
begrijpen en respecteren.
We hebben hier vele jaren een geweldig mooie tijd samen mogen beleven en ik wil
alle bijzondere vrienden hartelijk danken voor al die mooie momenten van innig
samen zijn in een veilige en respectvolle omgeving in de afgelopen 20 jaar.
Het betekent niet dat de activiteiten plots stoppen want we gaan gewoon door tot er
een juiste overname mogelijk is!

Heb jij interesse of ken je iemand met het juiste profiel om het stokje over te
nemen; neem dan contact met me op zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken en
bespreken. Er is hier eventueel een ruime bovenwoning beschikbaar met drie
grote slaapkamers. Maak een afspraak voor een persoonlijk gesprek 0631557081kijk op onze website:
www.Fantasia-Society.nl
Ik hoor graag van je of eventuele positieve suggesties…
veel liefs uit Hoensbroek van Lottie & Friends.
Charles.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, Petra, Polleke, robynne, Cleopatra, Charming, Marabella, NINA, Alisia en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

* PARKSTAD-LIMBURG * * HEERLEN-HOENSBROEK *

MAAK AFSPRAAK BEL 06 31557081

* * * * * * * * * *