Vereniging voor Travestie / Transgenders / LHBTI- community

× "Welkom op het FANTASIA SOCIETY forum!
Vertel onze websiteleden wie u bent, waar u van houdt en waarom u websitelid geworden bent van deze site.

We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!"

Astrid stelt zich voor

07 mrt 2022 23:20 #2004 door Cleopatra
Beantwoord door Cleopatra in topic Astrid stelt zich voor
Hallooo en welkom bij Fantasia Astrid.
heel herkenbaar voor bijna iedereen hier.
We hopen je heel spoedig te kunnen ontmoeten in ons clubhuis.
Kom je zaterdag ook naar de party?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2022 21:13 #2003 door Charming
Beantwoord door Charming in topic Astrid stelt zich voor
Hoi Astrid, welkom bij Fantasia, wij hopen jou heel gauw te zien in ons clubhuis.
je zult merken dat je hier heel gauw wordt opgenomen door iedereen, dus...... gauw komen.
wij helpen je graag.... hihi :woohoo: xxx
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cleopatra

07 mrt 2022 18:28 #2001 door Jacqui
Beantwoord door Jacqui in topic Astrid stelt zich voor
Astrid, welkom! En geneer je niet. Wij voelen en ondervinden hetzelfde. Jacqui
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cleopatra, Charming

07 mrt 2022 17:48 - 10 mrt 2022 19:04 #2000 door Astrid
Astrid stelt zich voor werd gestart door Astrid
Hallo dames,
Graag wil ik mij even voorstellen. Ik ben Astrid en ben nog volledig nieuw in de wereld wat travestie heet. Nou ja volledig nieuw eigenlijk niet want ik had al meer dan 15 jaar geleden interesse voor dameskleding en dan vooral hakken, nylons en rokjes. Wist ik toen veel wat travestie was. Destijds was het ook nog niet bespreekbaar. Gedurende mijn huwelijk heb ik deze gevoelens weggestopt maar zoals jullie denk ik ook wel hebben ervaren, wegstoppen kun je dit niet. Na mijn scheiding heb ik toch weer dameskleding gekocht en dit werd steeds meer, ik kocht borsten, pruiken, make up (sinds een maand), rokjes, jurkjes, heels etc etc. 
Echter ik durf nog niet echt buiten als vrouw te lopen al probeer ik dit wel steeds vaker te doen en gedurende een langere tijd. Altijd nog bang om nagekeken te worden en nee niet omdat ik mooi ben want dat kan ik niet beoordelen. Dit is voor iedereen anders. Wel bang om niet geaccepteerd te worden.
Mijn eerste echte stap hoop ik binnenkort te maken bij jullie in Fantasia. 
Dus wie weet zie ik jullie daar en kan ik wat beter met jullie kennismaken en kan ik wellicht wat tips krijgen.
Ik hoop tot gauw.
Oh nog even dit: de bijgevoegde foto's laten nu nog niet mijn gezicht zien, een beetje privacy.  

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Babette, gerard, Cleopatra, Fetisch BiGirl, Charming, Willemien, Lizet

* PARKSTAD-LIMBURG * * HEERLEN-HOENSBROEK *

MAAK AFSPRAAK BEL 06 31557081

* * * * * * * * * *